lördag 18 juli 2009

2-0

Semester, så givetvis har man mindre tid än nånsin att surfa och blogga.

Igår :
Tyngdlyftning 45 min, squat snatches, press, power clean & split jerk, high-bar back squats. Högt tempo, skaplig volym, utan att gå upp på tunga vikter. Spara nerv liksom.

Tyvärr var axeln helt krossad idag - rycken?

Idag :
Skulle spelat tennis med Emil, men planen var upptagen så vi sprang 5½ km tuff terräng (Vedyxa). Efter ungefär 2½ km fick jag en liten lucka, vilket lockade mig att öka lite för att dryga ut den, blev riktigt jobbigt. Sprang på 24:48, PR med 16 sek, Emil ramlade in 1½-2 min senare efter att ha tagit en spypaus.

Vi hade en kvart kvar till maten så vi bestämde oss för att köra en halvtimme tennis. Jämnt spel, alla game gick till 40-lika, marginalerna på min sida, 4-2.

Inga kommentarer: