fredag 24 september 2010

Halkidiki

Hemma igen efter en slapp vecka mest med inriktning på sol, bad och dricka öl. Riktigt trevlig familjesemester. Det närmsta träning jag kom var mycket, men ointensivt snorklande.

Tror det här var andra gången någonsin jag tog en vecka total vila utan anledning. Förra gången var första passet åter i svängen katastrofalt, inte idag.

Bänkpress 100kg 13 reps+bom
Återgick i träning med bänkpress eftersom det var vad Jens hade i pajpen idag, fick frångå mitt program för att inte hamna en mikrocykel före med bänken och valde att reppa på 100 kg. Tangerade mitt gamla rekord på 13 reps, förra gången med bredast tillåtna grepp, nu med mediumbrett grepp (och 0630 på morgonen).

Bänkrekord kommer att slås snart. (Jag har satt en massa RM-PR i år, men de enda tre som jag betraktar som äkta har klarat sig hittills: 1x130, 3x120, 13x100 från -04)

Inga kommentarer: