måndag 16 maj 2011

Aptitretare

"They can't all be gems"
- Dan John
4 ton truck, serverad och klar.

Nej, det här var inget kul pass. Eländigt från start - visst, det kan skyllas på lite otur, orutin och väta, men passet är ändå under all kritik. Måste se till att vara lite mer utvilad och uppladdad inför nästa pass på söndag.

Egentligen kan jag inte alls förstå varför jag håller på? Det finns ju ingenting mer att hämta annat än på marginalen. Alla stenar, utom Vitamin S, har redan vänts på flera gånger. Kanske skulle det bli för långtråkigt att inte gå runt och hoppas på det omöjliga, men det var onekligen smutt förra året under W4CB-tiden när man såg hur mycket man kunde få för så lite.

2 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Allt vi har är att långsamt rulla mot döden. Ändå bättre än att rasa mot den, som de flesta gör.

Jocke sa...

...och släpa korset medelst släde efter sig.

De gjorde sig lite lustiga över mig på senaste tävlingen när jag klovade min egen vikt. Funderade på en jesusanalogi, men valde "som att gräva sin egen grav" istället. Togs inte emot nåt vidare.