söndag 31 juli 2011

The ice age is coming, the sun is zooming in

Morgonträning med Fredrik och David, inte tränat med den senare sen -05. De körde ett rent gympass av "extra allt", jag fokuserade på styrkelyften men tog mig tid att pilla lite på stocken och dra lite i väskorna däremellan.

På kvällen besökte vi Fredrik & familj och jag misslyckades på ett väldigt pinsamt sätt avsluta en Viking special. Efteråt badade vi i Fredriks bubbeltunna, drack Doppelbock och planerade säsongen 2012.

I våras så var mina förväntningar på styrkelyfts-SM att det skulle följa samma mönster som dräkt-SM - fem-sex anmälda (och jag kommer näst sist eller sist). Nu är anmälningslistan ute ... 20 anmälda!!! Jag hoppades att klassiskt skulle rädda styrkelyftet (antalet utövare har nog delats i tre vart tionde år sen 1980), och så kanske är fallet.

Åker till London imorgon, utan bebisar, hemma på fredag.

Inga kommentarer: