lördag 14 april 2012

Sand castles in the snow

Igår kändes allt så bra. Kvällen slutade med en öl i soffan och aussie rules på teve. Äntligen! har nya säsongen börjat sändas, var orolig att de slutat. (Ikväll ska jag se annan tandsskyddsidrott)

Och så idag ... upp vid sextiden och tänka att det var väldigt ljust ute ...
Jag har provat rockyjogg i många olika väder (inga av dem har varit bra :)) sen jag började i slutet av januari, men det här var ändå värst hittills. Blöt, tung slasksnö överallt som förstörde allt form av grepp och fäste.

Jaja, det blev iaf en runda som höll på länge.

5 kommentarer:

Bear sa...

Och jag som slutligen tyckte att jag väntat löjligt länge med att byta till sommardäck...

Jocke sa...

Sandra bytte igår. Nordens sämsta vädertjänst aviserade inget värre än lite regn så sent som kl 19 igår, och imorgon får man inte ha vinterdäck.

Eller ... nu får man väl det tack vare vinterväglagsklausulen.

Frågan är när man får hem fru och barn?

Jocke sa...

Och ... Våren är en förrädisk slyna.

Jocke sa...

Elin frågade just om "Björn och killen kan komma och grilla hamburgare" :)

Bear sa...

Härligt! Jag vill också ha hamburgare! :)