tisdag 21 april 2015

Strongman, Jogg

Tisdag
Dukat för medley

Jogg in till jobbet 6,20 km 33:38 min
Dåligt planerat så mer i ryggsäcken än jag hade önskat.
Löpning är nog enda träning jag kan göra dagen efter strongman. Ömt i knän och vader, jobbigt för låren, närmast helt oflåsigt.

Måndag
Jag är ju helt skadefri, så varför inte ta ut svängarna och köra strongman innan flytt? Om allt går enligt plan 5 träningar och 1 test. Grenarna väljs efter en tävling Fredrik kör om ryggen tillåter.

Stock 4x5x60 fokus på att slita och dra snabbt och vårdslöst
Medley däck+farmers+ok 2 set
Singel-lyft av tyngre ok, farmers och däck
Kors 2 lätta set
Folkabuss Pull 2 lätta, men sura, set
Stenlyft 3 utan klister

Viktigt att inte ta ut mig för mycket eller lyfta för tungt, det ger aptit vilket saboterar vikten vilket är största problemet med #forgingdecentfitness just nu, dessutom ökar risken för #beingtiredandhurtallthetime markant.

Inga kommentarer: