fredag 1 maj 2015

Nedåttrend

Snörvlat till igen. Jag tror det är samma virus i 2½ månad nu, det skulle förklara att inte mycket händer ens när jag släpper bromsen.

Måndag
Skuttar nerför tunnelbanetrappen och det knakar till i hälsena, fotled eller nånting. Kan sen inte ens slogga utan smärta, vågar inte ta några risker.
Stock - ok, lite skraj
Medley - nopie
Deadlift Hold - haha, men inga ursäkter
Folkabuss Pull - helt ok
Sten - bra
Upptäckte att jag är klen som en kattunge i högervaden, särskilt om jag försöker trycka från från stortån. Får nog göra klart rehabben, som varit vilande i fyra år.

Tisdag
Enbens tåhäv 5x20 platt mark

Onsdag
Löpband 800m, toppade ur på 15km/h
Inga fottrubbel.
TCA Pullups 20 st
Miniminivån nådd med lite mersmak.
Bänk 5x5x90, Böj 5x5x70
Nu återstår löpningen och fettmängden för #decentfitness, de är självfallet korrelerade både med varandra och min hälsa.

Inga kommentarer: